Ogłoszenia
DYREKTOR
PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 1 W WARCE
ul. Armii Krajowej 10
05-660 Warka
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INSPEKTOR DS. PŁAC I KADR
Ogłoszenie Nr 1/ 2022r. z dnia 11.04.2022r.
Liczba wolnych stanowisk: 1
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie administracyjne lub ekonomiczne w tym:
- wykształcenie średnie – staż pracy min. 3 lata,
- wykształcenie wyższe – staż pracy min. 1 rok
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- znajomość przepisów prawnych w zakresie:
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy Prawo Oświatowe,
- ochrony danych osobowych.
- Wymagania dodatkowe:
- umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły, kultura osobista, systematyczność, terminowość, dokładność, sumienność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Internet)
- znajomość obsługi programu kadrowo - płacowego,
- znajomość zasad rachunkowości budżetowej w jednostkach oświatowych,
- znajomość przepisów ZUS,
- umiejętność pracy w zespole, rzetelność, odpowiedzialność, gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji.
3. Szczegółowy zakres obowiązków:
- Prowadzenie spraw kadrowych pracowników przedszkola.
- Kompletowanie dokumentów źródłowych do naliczania płac nauczycieli, pracowników administracji i obsługi przedszkola.
- Sporządzanie wykazu z przeprowadzonych godzin ponadwymiarowych nauczycieli przedszkola.
- Sporządzanie list płac dla nauczycieli, pracowników administracji i obsługi przedszkola.
- Sporządzanie list zasiłkowych ( zasiłki chorobowe, zasiłki opiekuńcze, zasiłki wychowawcze, zasiłki macierzyńskie, zasiłki rodzinne, zasiłki pielęgnacyjne) dla wszystkich pracowników.
- Sporządzanie list nagród wypłacanych z funduszu nagród.
- Naliczanie dodatkowego wynagrodzenia rocznego tzw. ,, 13’’ dla wszystkich pracowników przedszkola i sporządzanie list.
- Sporządzanie list wypłat z funduszu socjalnego pracowników przedszkola.
- Sporządzanie list wypłat za prace na zlecenie.
- Prowadzenie ewidencji liczby godzin ponadwymiarowych nauczycieli i wyliczanie średniej z godzin za urlop.
- Kompletowanie oświadczeń podatkowych wszystkich pracowników przedszkola.
- Naliczanie podatku dochodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Sporządzanie informacji o uzyskanych dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy.
- Naliczanie składek społecznych i składki zdrowotnej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Comiesięczne sporządzanie do ZUS raportów rozliczeniowych dotyczących pobranych składek społecznych i składki zdrowotnej pracowników.
- Comiesięczne sporządzanie do ZUS raportów rozliczeniowych dotyczących okresów zasiłkowych i okresów przerw w opłacaniu składek.
- Roczne sporządzanie imiennych raportów ZUS dotyczących składek społecznych i składki zdrowotnej dla pracowników przedszkola.
- Wypełnianie do ZUS zgłoszeń zarejestrowania do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego nowo przyjętych pracowników przedszkola.
- Wypełnianie do ZUS zgłoszeń zarejestrowania członków rodzin pracowników do ubezpieczenia zdrowotnego.
- Wypełnianie do ZUS zgłoszeń wyrejestrowania z ubezpieczeń zwalnianych pracowników przedszkola.
- Ewidencja czasu pracy pracowników.
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych z funduszy płac pracowników.
- Sporządzanie zaświadczeń o stanie zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników do celów emerytalnych.
- Sporządzanie zaświadczeń o zarobkach.
- Prowadzenie ubezpieczenia na życie dla pracowników przedszkola.
- Wytwarzanie informacji publicznej dla potrzeb Biuletynu Informacji Publicznej z zachowaniem ustawowych terminów oraz wprowadzenie do biuletynu.
- Prowadzenie analityki funduszu płac.
- Przygotowywanie pism i druków niezbędnych do przeprowadzenia procedury awansu zawodowego nauczycieli.
- Przygotowywanie danych dotyczących wynagrodzeń pracowników i danych kadrowych niezbędnych do sporządzania sprawozdania SIO.
- Prowadzenie ewidencji urlopów wszystkich pracowników przedszkola.
- Przygotowywanie informacji dla rodziców o wysokości opłat za przedszkole.
- Wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora Przedszkola Samorządowego Nr 1 w Warce.
4. Zasady odpowiedzialności pracownika:
W zakresie realizowanych zadań pracownik odpowiada za:
- zgodność opracowywanych dokumentów z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami i procedurami,
- załatwianie spraw objętych zakresem czynności w sposób sprawny i terminowy, prawidłowy pod względem merytorycznym i formalnym,
- prowadzenie współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie realizowanych zadań,
- proponowanie rozwiązań formalnych i merytorycznych w zakresie realizacji zadań,
- ochrona danych osobowych przed dostępem, modyfikacją lub zniszczeniem, ujawnieniem, pozyskaniem danych przez osoby nieupoważnione.
5. Informacja o warunkach pracy:
Miejsce pracy:
- praca wykonywana w budynku Przedszkola Samorządowego Nr 1 w Warce, ul. Armii Krajowej 10,
- forma zatrudnienia – umowa o pracę w wymiarze 1/1 etatu zawarta zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych. Dla pracownika podejmującego po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w czasie trwania zawartej z nim umowy o pracę na czas określony, organizuje się służbę przygotowawczą, która ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie do należytego wykonywania obowiązków służbowych. Służba przygotowawcza kończy się egzaminem.
- praca w podstawowym systemie czasu pracy w godz.: 7:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku.
Stanowisko pracy:
- stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych.
6. Wymagane dokumenty:
l) list motywacyjny — podpisany odręcznie,
- życiorys (curriculum vitae) — podpisany odręcznie.
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kserokopie świadectw pracy lub/i innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe w publicznych służbach zatrudnienia,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego — podpisane odręcznie,
- własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
- nieposzlakowanej opinii,
- niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej w zakresie przetwarzania danych osobowych i poinformowaniu o możliwości wycofania udzielonej zgody.
Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. przez co należy rozumieć kserokopię dokumentu zawierającą klauzulę „za zgodność z oryginałem ” umieszczoną na każdej stronie dokumentu wraz z datą i czytelnym podpisem kandydata.
Brak wymaganego podpisu kandydata bądź poświadczenia dokumentu za zgodność z oryginałem dyskwalifikuje ofertę z dalszej procedury naboru.
7. Miejsce i termin składania dokumentów:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie z podaniem adresu zwrotnego z dopiskiem „Nabór na stanowisko inspektora ” w Przedszkolu Samorządowym Nr 1 w Warce ul. Armii Krajowej 10; 05-660 Warka, w godz. 8°°-16°° w terminie do 30 kwietnia 2022r.
- Aplikacje które wpłyną po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
- Oferty odrzucone zostaną odesłane adresatowi.
8. Inne informacje:
Procedura naboru na stanowisko urzędnicze jest przeprowadzana dwuetapowo i obejmuje:
I etap – kwalifikacja formalna – badanie złożonych ofert pod względem ich kompletności i spełnienia wymagań formalnych.
II etap – kwalifikacja merytoryczna obejmująca rozmowę kwalifikacyjną z komisją konkursową, powołaną przez Dyrektora Przedszkola Samorządowego Nr 1 w Warce. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej UM Gminy Warka oraz tablicy ogłoszeń w Przedszkolu Samorządowym Nr 1 w Warce.
*Kandydat może być zobowiązany do okazania, w wyznaczonym terminie, oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego.
Warka, dn. 11.04.2022r.
Dyrektor Przedszkola Samorządowego Nr 1 w Warce
/-/ mgr Ewa Bratos